زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 3:59 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
a0008 آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 5 /8 /1391


بهنام صفوی در کنار حافظ «آرامش» را تجربه کرد

بهنام صفوی در کنار حافظ «آرامش» را تجربه کرد

موسیقی ما - آرتین ولی الهی: پس از کنسرت موفق «بهنام صفوی» در تهران که به خاطر استقبال مخاطبین تمدید هم شد، او و گروه موسیقی اش به رهبری «مهدی فردی»، چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری در تالار حافظ شهر شیراز به اجرای برنامه پرداختند.

در این کنسرت که با استقبال گرم و کم نظیر مردم هنردوست شیراز مواجه شد، قطعات «تمنا، دلتنگتم، دست خودم نیست، غرور، تبریک، عشق بی نظیر، عشق من باش، چه بی اندازه میخوامت، باور و کاش خدا منو ببینه» اجرا شد. صفوی بنا به اصرار حاضرین در سالن، قطعه ی «عشق من باش» را برای بار دوم نیز خواند. همچنین قطعات «آرامش، چقدر خوبه و ای جان» به صورت Unplugged اجرا شد و بهنام صفوی در این بخش با نوازندگی گیتار، بر جذابیت های این کنسرت افزود و شبی خاطره انگیز برای شیرازی ها رقم زد.

مهدی فردی (نوازنده پیانو و کیبورد، سرپرست و رهبر ارکستر)، حسین شریفی (ترومبون)، انوشیروان بهرامی (ساکسفون، همخوان)، رضا اذر نجات (ترومپت)، ایمان ذاکری (درامز، کاخن)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی پورنگهبان (گیتار باس)، مجید قدیانی (کیبورد) و نریمان معصوم ابادی (گیتار الکتریک)، هنرمندانی بودند که در این برنامه صفوی را همراهی نمودند.

تصاویر سفر بهنام صفوی و گروهش به شیراز و اجرایشان در این شهر را در «موسیقی ما» ببینید.


سه شنبه 09 آبان 1391 - 00:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | بهنام صفوی در کنار حافظ «آرامش» را تجربه کرد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS