زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 3:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 128
نویسنده پیام
a0008 آفلاین


ارسال‌ها : 14
عضویت: 5 /8 /1391


در اصفهان و شيراز كولاك مي شود

در تاريخ 12 و 13 آبان ماه با حضور علي اصحابي؛

در اصفهان و شيراز كولاك مي شود

موسيقي ما- لي لا رضايي: علي اصحابي به زودي در شهرهاي اصفهان و شيراز روي سن رفته و براي اهالي اين شهرهاي موسيقي دوست اجراي برنامه خواهد كرد.علي اصحابي در گفت و گو با موسيقي ما با بيان اين خبر افزود: در روزهاي 12 و 13 آبان ماه به برگزاري كنسرت در شهرهاي اصفهان و شيراز اجراي برنامه خواهم كرد كه در اين اجراها قطعاتي از آلبومهاي قبلي ام را براي علاقه مندان و شركت كنندگان اجرا مي كنم.

اين خواننده در ادامه افزود: در هر يك از اين شبها به اجراي دو سئانس اقدام مي كنم و قصد دارم ضمن اجراي قطعاتي كه مردم آنها را دوست دارند، سورپرايزي برايشان داشته باشم.

اصحابي بااشاره به اينكه هر روز سعي در به روز شدن كارهايش دارد، افزود: هميشه سعي مي كنم به مخاطبم احترام بگذارم و شعور او را در انجام كارهايم در نظر داشته باشم. چرا كه بر اين باورم مخاطب به ما احترام مي گذارد كه بليت تهيه مي كند و به كنسرت مي آيد و همين طور براي ما ارزش قائل است كه به خريد آلبومهايمان اقدام مي كند. بنابراين ماحق نداريم از آنها سواستفاده كنيم و بايد با احترام به آنها و نيز در نظر گرفتن حق و حقوقشان ، تمام و كمال انرژي خود را براي آنها صرف كنيم.

وي ادامه داد: مخاطب بخش بزرگي از وجود موسيقي است گه اگر نباشد وجود موسيقي بي معنا مي شود. اگر مخاطب نبود چه انگيزه اي براي كار كردن وجود داشت؟ باور كنيد براي من كه صفر است و اگر مخاطب نبود، هيچ انگيزه اي براي ادامه كار نداشتم. يك خواننده به عشق مخاطب است كه مي خواند چرا كه اگر غير از اين بود مي نشست كنج خانه خود و براي خودش كار مي كرد بي آنكه در تلاش باشد تا جذب مخاطب كند كه از اين طريق كارهاي بهتري بسازد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: تمام سعي ام بر اين است كه ضمن موفقيتهايم، مردم را در كنار خودم ببينم. اميدوارم بتوانم در اين زمينه موفقيت هاي خوبي كسب كنم.


پنجشنبه 11 آبان 1391 - 16:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | در اصفهان و شيراز كولاك مي شود | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS